tisdag 12 januari 2016

Artdeco Ögonskuggor Palette

Daisy Beauty Expo så fick man plocka ihop sin egna palette med fyra ögonskuggor från Artdeco. Väldigt roligt, det är något särskilt med att kunna plocka ihop en palette med färger man väljer själv. 

Det fick plats fyra skuggor och jag valde neutrala skuggor. Några lite ljusare och en lite mörkare. Dessa skuggor har inte några namn men däremot nummer. 


11, 208, 214, 02
Säg till om ni vill att jag swatchar skuggorna. Jag har haft väldigt lite kontakt med märket men har provat någon ögonskugga nån gång och den hade bra pigmentering. Hoppas att dessa också har det. 

Har ni provat något från Artdeco? Har ni någon favorit?

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!