onsdag 18 november 2015

Formula 10.0.6 Down To The Pore "Strips"

Har ni provat por plåster? Jag har gjort något tappert försök någon gång för längesedan men har likson aldrig riktigt fått det till att fungera så som jag vill. Det har aldrig följt med något på plåstret. Har ni provat? Funkar det för er? 

Nu har jag i vilket fall dessa hemma från Formula 10.0.6, det är ett por plåster. Så jag ska prova igen med dessa. Nu var det längesedan jag ens försökte. 
Så har ni tips på hur man gör för att få dessa till att funka så berätta gärna. Har ni några såna här som ni tycker funkar bra? Vilket märke är det på dom? 

Formula 10.0.6 Down To The Pore, Blackhead Banishing Pore Strips
It was a very long time since I tried these pore strips now, I never got them to work.. But now I have these at home so I will give it a try. Hope it goes better this time 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!