tisdag 20 oktober 2015

Yves Rocher Apple Delight Jul 2015

De senaste åren har jag verkligen gillat Yves Rochers juldofter, förra året var det Caramel Pear. Så jag jublade mer eller mindre när jag såg att de släppt årets kollektion i doften Apple Delight. Jag har verkligen saknat en god päron och äpple doft bland kroppsprodukter och nu har Yves Rocher lyckats med båda två. Tyvärr finns ju inte Caramel Pear att få tag i längre så jag är rädd om det lilla jag har kvar av den.
Men årets doft, oh my lord. Så himla god, den doftar verkligen äpple. När den första fräscha äpple doften lagt sig så finns en svag äpple doft kvar och lite mer vanilj. Så himla god. Verkligen värd att dofta på. Får jag ett bra tillfälle så kommer jag att köpa på mig fler duschkrämer och lotions. 


Yves Rocher Apple Delight Jul 2015
Såhär ser förpackningarna ut, fina. Jag gillar att duschkrämen är såpass stor, 400 ml. Lotionen är lika stor och det finns pumpar man kan köpa till för smidigare användning. Lotionen innehåller lite skimmer men inget som stör eller är jobbigt. Känner ett starkt sug för att bunkra upp med denna serien.
För att komma till youtube-klippet om kollektionen klicka här.

Absoluetly love this new holiday scent from Yves Rocher, Apple Delight. It smells so fresh and after a while there is a warm vanilla apple scent left. Pure love. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!