torsdag 15 oktober 2015

The Body Shop Black Musk

 Den 27 oktober lanserar The Body Shop sin nya doft Black Musk. Black Musk är vad The Body Shop kallar den mörkaste doften i deras historia. Med bambinellapäron, rosépeppar, bergamott, lakritsrot, vanilj, mysk och patchouli gör doften både blommig och orientalisk.

The Body Shop Black Musk


The Body Shop Black Musk
Kolla flaskorna! Hur snygga är dom inte i svart och rosa?

The Body Shop Black Musk EdP

The Body Shop Black Musk Perfume Oil

The Body Shop Black Musk Perfume Oil
I serien finns EdT på 60 ml som kostar 375 kr, en EdP på 50 ml som kostar 455 kr och en parfym olja på 20 ml som kostar 315 kr. 
Än så länge har jag bara provat EdP:n och jag tycker att den håller ganska länge på min hud någonstans mellan 6-8 timmar. Har inte provat parfym oljan än så jag kan inte säga om den sitter bättre ännu. 
Dock så kan jag säga att jag verkligen gillar doften, precis som de flesta andra verkar göra också. Den passar verkligen bra nu på hösten. Den är söt men inte sliskig, den är ganska tung men inte för tung. Jag gillar den verkligen, den påminner mig om någon annan parfym men kan inte riktigt komma på vilken det är. 
Men som jag sa innan, jag gillar den verkligen och tycker absolut att ni ska provdofta den i butik. 

Really love this new scent Black Musk from The Body Shop that launches 27th of October here in Sweden. It's a perfect little heavier scent for fall and winter. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!