måndag 5 oktober 2015

Nya OPI Avojuice

För ungefär ett halvår sedan så gjorde OPI om sina Avojuicer, nya flaskor och några nya dofter. Jag ska ärligt säga att jag inte vet om de gjort om formulan, det är ingen information som jag fått i alla fall. 
Två av de nya dofterna är Ginger Lily och Sweet Lemon Sage, jag var nyfiken på dessa två då jag tror de kan dofta väldigt gott. Så, äntligen har den butiken jag handlar OPI i fått in dom. Så jag köpte en av varje. 
Jag gillar Avojuicerna sedan innan som både handkräm och body lotion, som handkräm är de åt det lite tunnare hållet. Men jag tycker de är perfekta att ha vid handfatet efter man tvättat händerna och ibland använder jag den på hela kroppen efter dusch. Under vintern är de inte tillräckligt återfuktande på kroppen heller dock. Men de doftar otroligt gott och under sommaren eller som handkräm under dagen är de perfekta. 

Båda dessa två är ganska fruktiga, Sweet Lemon Sage doftar väldigt fräscht av citrus och Ginger Lily är också den fruktig och fräsch.

OPI Avojuice Ginger Lily
Jag gillar de nya flaskorna bättre än de gamla, dessa känns stilrena och moderna. Hur de gamla flaskorna såg ut kan du se här. Visst är de nya mycket snyggare? Har ni någon favorit bland Avojuicerna?

OPI Avojuice Sweet Lemon Sage
Two of the new avojuice scents from OPI Ginger Lily and Sweet Lemon Sage. Love these two fruity hand creams. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!