fredag 11 september 2015

Loelle Argan Oil

Den här flaskan med argan olja fick jag med mig från Hud & Kosmetikmässan, det är 100 % argan olja och märket heter Loelle. Tyvärr så fick jag inte jättemycket information om varken märket eller oljan. Men så som jag förstod det så är det ekologish? vet inte om det är helt ekologiskt eller hur det ligger till, men det står organic på flaskan. Fast det betyder ju inte att den är helt ekologisk. Ja, något liknande i alla fall. 
Man ska tydligen kunna använda oljan till lite av varje, ansikte, kropp, hår och så vidare. Jag kommer prova att se hur den fungerar på ansiktet och kanske någon torr fläck på kroppen. 
Jag har inte provat någon ren argan olja tidigare så det ska bli kul att se hur den fungerar på min hud. Har ni provat någon argan olja? Någon ni tycker är bra? 

Loelle Argan olja
Going to try this 100 % organic argan oil out. I've never tried any pure argan oil before so I'm super exited. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!