lördag 5 september 2015

Bath & Bodyworks Seaside Mimosa

När jag var på semester så passade jag på att handla lite på Bath & Bodyworks eftersom den butiken inte finns här i sverige. Jag köpte två doftljus, säg till om ni vill att jag visar dom. 
Så köpte jag en duschkräm och en bodylotion i doften Seaside Mimosa, som är en fruktig doft dock tycker jag inte att den är sötsliskig utan sådär lagom fruktig för sommaren. Det känns lite konstigt att komma hem till det ganska kalla och regniga vädret här hemma när man varit två veckor i Nevada och Kalifornien. Men, det var två roliga och välbehövliga semesterveckor. Skönt att få lite bra väder och komma iväg lite tycker jag. 

Har ni provat något från B&B? Finns det några produkter som man inte får missa?

Bath & Bodyworks Seaside Mimosa

Got me some Bath & Bodyworks products on my vacation, these two and two scented candles. This is a shower gel and a body lotion in the scent Seaside Mimosa. So excited to try these out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!