söndag 5 juli 2015

Opi Coca cola 100th anniversary

Förra året gjorde Opp ett samarbete med coca cola som resulterade i en kollektion med hela 9 lack. Jag själv blev väldigt förtjust i kollektionen då jag tycker den har många intressanta snygga lack. Alla var verkligen inte unika men väldigt snygga nyanser med bra formula. Ja jag gillar den mycket helt enkelt. 
I år firar coca colas klassiska glasflaska hela 100 år och i samband med detta släpper man två nya nyanser som komplement till kollektionen som släpptes förra året. 


Det är en silverfärgad, Cennential celebration, och en grön Visions of georgia green. Båda inspirerade av glasflaskan. Det jag spontant känner är, ett till silver i samma kollektion? 
Visst det är inte likadant som det andra men ändå? 
Det är ju snyggt och letar man efter ett bra silverlack så visst. Det gröna däremot, oj, det är riktigt snyggt. Lite skirt, kräver minst tre lager på mina korta naglar för att bli täckande, man kan ju ha ett annat lack under, svart eller kanske mörkt grönt? Då ser man verkligen skiftningarna i lacket. Ni kan se att det skiftar lite på bilden nedanför. 

Hur känner ni för de två nya coca cola lacken? Hiss eller diss? 


The two new polishes from Opi collaboration with coca cola. The silver one is good but another silver? The green one on the other hand, OMG! Super pretty polish. A bit on the sheer side but looks good on it's own or over a darker color. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!