tisdag 14 juli 2015

Depen 7 day Valentine Flirt

Valentine Flirt var ett av lacken ur Depends 7 day vårkollektion. Det är ett fint mellanrosa lack, det drar med åt gult än åt blått om ni förstår vad jag menar. Det är en varm färg och inte en kall. Den är väldigt enkel men ack så fin. Trots att den kom ut med vårkollektionen tycker jag att den passar bra även nu på sommaren. 
Två lager på bilden, jag tycker att applicering var enkel bra konsistens på lacket. Och penseln, den är verkligen bra att jobba med. 



Valentine Flirt was part of Depend 7 day range spring collection this year but I think it's a nice color for summer as well. Two coats on the picture. Top and base coat are from the 7 day range as well. 

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!