torsdag 2 april 2015

The Body Shop Face roller

Har någon av er provat en sån här face roller någon gång? 
Jag har faktiskt aldrig gjort det, skämmes på mig. Nu har jag en från The body shop hemma så tänkte att jag skulle hårdtesta den. 
Rollern är i gummi, den är inte hård men den håller sin form även när man använder den. Så den är mjuk men ändå inte, hm svårt att beskriva det med ord bara, men hoppas ni förstår ungefär vad jag menar. 

Denna ska då öka blodcirkulationen och hjälpa efterföljande produkter att verka bättre. Andra märken som har dessa påstår även att elasticiteten i huden ska bli bättre. 

Att den kommer öka blodcirkulationen är jag helt med på men det ska bli intressant att se om den gör mer än så. Jag kommer använda min i ca 1 minut varje kväll efter rengöringen och sedan smörja som vanligt. 
Denna finns på the body shop och kostar 110 kr. 




Going to try out this facial massager from The body shop. I've never tried one of these before so I'm excited to try it. It supposed to get the blood circulation going and help products applied after using it  to work better. 
Have you tried one of these? What did you think? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!