onsdag 18 mars 2015

Nya kajalpennor hos Yves Rocher

Nu finns dessa i Yves Rocher's butiker och på webshopen. Det är en slags kajalpenna som är ett tjockt stift som skruvas upp. 
De kommer i sex olika färger och som ni kan se på swatchen nedan så går de på jämnt och har bra pigment. Den gröna är inte riktigt lika täckande som de andra och den blå får man vara lite försiktig med då den gärna drog med sig av färgen om man gick över med den flera gånger. De andra gick på väldigt enkelt och bra. 



Jag tycker färgerna är väldigt härliga och somriga. Kul att man satsar på färgglada kajaler, dock saknar i alla fall jag en brun och en grå då jag sällan använder svart. Så vet jag inte riktigt hur man ska göra med dom när de behöver vässas, det blir nog lite svårt att vässa. Men jag misstänker att jag kommer applicera dessa med en separat borste jag jag målat på kajal på så funkar det så blir ju inte det några problem. 
Vad säger ni om dessa? Får man inte sommarkänslor av att titta på dom? 

Trying out some new eyeliners from Yves Rocher. I've just tried them out a bit but they have great pigmentation and the colors are fun. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!