torsdag 12 mars 2015

Miss Dior

Miss Dior har jag aldrig varit i kontakt med innan jag fick detta söta set på Daisy Beauty expo i januari. 
Det är en liten parfymflaska och en liten body lotion i en ask. 
Doften är blommig och jag upplever den som pudrig. Den har noter av bland annat Neroli, ros, blodapelsin och patchouli. 
Jag tycker väldigt mycket om doften, den känns både feminin och fräsch. Den är inte alls tung eller kryddig, vilket jag brukar dras till. Denna har kommit att bli en perfekt parfym att ha på jobbet där jag inte kan ha för tunga eller starka parfymer. 

Den är väldigt god men jag tycker att den känns lite alldaglig. Hade förväntat mig att Miss Dior skulle vara lite mer unik. 



Been enjoying the Miss Dior perfume lately. It's perfect for me to have on when I'm working. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!