måndag 16 februari 2015

Yves Rocher Cream eyeshadow Nude

Jag har provat ett par av dessa krämskuggor från Yves Rocher tidigare och varit väldigt förtjust. De är ganska lätta att tona ut, om man är snabb och de sitter på plats bra. 
Senaste tillskottet i min lilla samling är en nyans som heter Nude. Jag skulle snarare kalla den för champagnefärgad men det är ju egentligen sak samma. Det är i vilket fall en neutral nyans som gör sig bra som ensam färg på locket eller som bas under någon annan färg. 
Tummen upp från mig. 



Applikatorn är en filtvariant som är konformad, lite annorlunda form mot vad jag är van att se men den funkar bra. Jag brukar dock lägga produkten på handen och jobba med den därifrån antingen med fingrarna eller en pensel. 


Här ovan ser ni en swatch, visst är färgen härlig? 
Har ni några favoriter när det kommer till krämskuggor? 

A great cream eyeshadow from Yves Rocher. Like that it stays on the lid well and is fairly easy to blend, you have to be quick. The color is super versatile and works good on it's own or as a base for other colors. The applicator has a cone shape and is made of felt. I usually put some product on the back of my hand and work with the product from there. I use my fingers or a brush depending on what look I'm doing. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!