fredag 13 februari 2015

Våren hos Depend

Vårens kollektion hos Depend består av tolv olika färger och går från ljust grönt kräm till mörkt blått med glitter. Jag tycker de fått med lite av varje och några wildcards. 
Favoriterna än så länge är det rosa med glassflecks som ni kan se närmare bild på nedan, det mörkblå med glitter också det på bättre bild nedan. Så är jag ju svag för rosa lack så de två rosa krämlacken och det ljusa gröna är mina favoriter. 
Dessa ska ha kommit ut i butik och ligger på ca 25 kr styck. Har ni hittat några ni gillar? 



Så otroligt snyggt. Håller tummarna för att det inte missfärgar mina naglar nu bara. 


Samma sak med detta, fantastiskt fint och hoppas att det inte missfärgar. 

Spring collection from swedish brand Depend. Got some really pretty polishes in this collection, I like the two glitters above and the light green one, and of course the two pink polishes. 

2 kommentarer:

  1. Har inte lyckats hitta de här någonstans! Det blå skriker på mig!

    SvaraRadera
  2. Det finns verkligen många fina färger i den kollektionen :D

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!