tisdag 24 februari 2015

Nyhet från Lipsmacker

Från och med Mars i år så kan man hitta dessa läppbalsam från Lipsmacker i butikerna. Det är ett samarbete med Chupa Chups, ni vet klubborna. De kommer i åtta olika smaker/dofter och kommer kosta ca 25 kr styck. 

Jag har fått hem tre för test, äpple, jordgubb och grädde och jordgubb. Jag gillar doften på alla tre men ska jag välja en favorit så är det äpple. Själva stiftet är lite färgat men det blir ingen färg på läpparna från det. Dessa återfuktar helt ok, inte de bästa men inte de sämsta heller. Under sommarhalvåret så räcker dessa för mig men under de kallare månaderna så räcker de inte riktigt till. 

Kul med nya smaker och gillar man klubborna så tror jag att man gillar dessa balsam också. 


New scents from lip smacker. So fun that they've made a little collection with Chupa Chups. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!