tisdag 10 februari 2015

Apoliva Fotskrubb

Apoliva har nyligen släppt en serie produkter de kallar ört och natur. Jag har några av produkterna hemma och en av dom är en fotskrubb. Den innehåller bland annat havssalt och vitamin E och ska verka vårdande och återfuktande. 

Alltså skrubba fötterna är så underskattat, det är hur skönt som helst och fötterna blir så mjuka och lena efter. Jag gillar den här skrubben då den skrubbar precis lagom. 
Älskar dessutom doften på den, den doftar citrusaktigt utan att ens påminna om rengöringsspray. Denna är en verklig fullträff för mig. 
100 ml kostar 89 kr. Dock hade jag önskat en lite större burk och kanske att det följde med något att plocka upp produkten med. 

Har ni provat någon skrubb för fötterna någon gång? 



Love this citrusy smelling scrub for the feet. Feels so nice to scrub them with this product. 

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!