onsdag 21 januari 2015

Vinterns Beauty must haves 2015 från The Body Shop

Säsongens must 2015 från The Body Shop ser vi på bilden nedan. Det är kroppssmörj i form av body butter i oliv doften, en gel eyeliner i svart, en hand och fotkräm från spa wisdom serien, vitamin e serum in oil, aloe ansiktsmask, drops of youth eye concentrate och den solida multioljan från argan serien. 

Några ab produkterna har jag provat sedan tidigare och gillar medan några är helt nya och ska bli spännande att prova.
Favoriterna bland det jag provat sedan innan är helt klart vitamin e serumet och eyelinern. Masken och hand och fotkrämen har jag inte provat innan så det blir kul. 

Vad tycker ni om iden att lyfta fram produkter på det här sättet? Jag tycker det är toppen, det ger en chans att uppmärksamma produkter som man kanske inte visste fanns. 


Beauty must haves for winter 2015 from The Body Shop. A good mix of products for face, body and a little make up. I like more than one of these from before and some are all new to me so excited to try them out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!