måndag 19 januari 2015

OPI Dark side of the mood

OPI har ju som bekant gjort en kolektion på sex lack i samband med filmatiseringen av 50 shades of grey. Idag har jag mörkgrå Dark side of the mood att visa er. Det är ganska svårt att fånga på bild då den mest bara ser svart eller nästan svart ut. Men det är ett mörkgrått lack med lite blå inslag. Jag gillar grå lack så jag gillar hela kollektionen. Lackerna ska förresten finnas ute i butik nu med. 

Lacket blev väldigt ojämnt på första lagret, andra blev lite bättre men penseln drog med sig det första lagret på några ställen och lämnade kala fläckar så det fick bli tre lager för att det skulle bli jämnt. 
Torktiden upplevde jag som lite seg men det hade förmodligen med att göra att det var tre lager. 

Jag tycker lacket är väldigt snyggt och kommer att bära det igen.


Swatch of OPI Dark side of the mood from the 50 shades of grey collection. Love the color but the application wasn't the best. Three coats on the picture.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!