måndag 5 januari 2015

Gilda cosmetics

Strax innan jul så blev jag kontaktad av Gilda cosmetics som undrade om jag ville prova några av deras produkter. Då jag gick på Elisabethskolan och inte Gilda, när jag läste till hudterapeut, så har jag inte provat några av deras produkter och tänkte att det kunde vara intressant. Bland annat så fick jag hem dessa tre för test. Det är en rengöringsolja, ansiktsvatten med aha syror och en återfuktande kräm. 

Det ska bli kul att prova dessa och jag kommer skriva recension när jag provat dom ordentligt. 

Har ni provat något från Gilda? Några favoriter?


Some new skin care in, from the swedish brand Gilda cosmetics. Excited to try it out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!