tisdag 2 december 2014

Clinique Instant lift for brows black/brown

Instant lift for brows är en två i ett penna från Clinique, ena änden är färg att fylla i brynen med och den andra änden är en highlighter. Väldigt smidigt om man reser eller i gymväskan. 
Den delen man fyller i brynen med är lite snedställd så det är enkelt att måla i fina bryn. Den är inte heller så hård så man behöver inte trycka så mycket för att få dit färg. Jag tycker den sitter på plats bra under dagen, dock inte lika bra som min brow pomade från Anastasia men den är ju vattenfast. 
Highlighter delen är även den bra. Krämig och mjuk, det är jätteenkelt att tona ut den så den blir jättesnygg på. I nödfall har jag använt den för att highlighta kinderna också, då har jag målat lite på fingret och sedan duttat på på kinden. I nödfall så funkar det. 

Så summa summarum, en bra brynpenna med highlighter som sitter bra och ger ett fint resultat. Kostar ca 195 kr. 

Värt att tillägga, min highlighter del har släppt från själva pennan men sålänge jag öppnar försiktigt så sitter den kvar. Jag har färgen black/brown som endast finns i Cliniques webshop, men de två andra nyanserna finns där Clinique säljs bla Kicks och Åhlens. 





Really liking this nice brow pencil and highlighter duo pen from Clinique. Perfect for traveling or gym bag. Stays on well too. 

1 kommentar:

  1. Jag är så ovan med att måla brynen med penna så jag får fasen inte till det med dessa. Måste väl öva lite mer kanske.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!