måndag 10 november 2014

OPI Just Be-Claus

Första lacket ut att testas från OPI's galet stora julkollektion, hela 18 (!) lack, är röd-lila Just Be-Claus. Lacket har en väldigt vacker röd-lila nyans, känns lite bärig nästan och i mina ögon ett perfekt höstlack. Detta är helt klart en nyans i min smak då jag har lite problem med klarröda lack mot min hudton. Två lager har jag på bilden men ser att ett tredje inte hade skadat, flammigheten på bilden är inget jag ser i verkligheten men i det starka fotoljuset kom det visst fram. 
Väldigt fin nyans som jag gillar och trivs jättebra i men inget vi inte sett förut. 
Julkollektionen ska förresten komma ut i butikerna denna veckan och lacken kostar 155 kr styck. 


Just Be-Claus is the first polish I'm trying out from OPI's christmas collection. It's a reddish purple color that goes really well with my skin tone. Love this color although it's not very unique. Two coats on the picture and I see that a third one wouldn't hurt, but that nothing that I see in real life. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!