måndag 3 november 2014

CND Spamanicure Citrus Hydrating lotion & scrub

CND har en serie de kallar för Spamanicure med vårdande produkter för händerna. Det finns en serie med mandel och en serie med citrus. Jag har två produkter från den med citrusdoft. En återfuktande lotion, kan användas på kroppen med, och en skrubb. Skrubben är en lite mindre burk avsedd för händerna. Just att den kommer i en burk är lite tråkigt, känns ju alltid fräschare med tub, men den doftar väldigt gott och skrubbar sådär lagom. Det är väldigt skönt att skrubba sina händer någon gång i veckan. Det är inget jag gjort innan så det känns lite lyxigt. 
Lotionen är återfuktande men inget som räcker att enbart använda under vintern. När det är som kallast kommer mina händer att behöva något fetare. Men man blir inte kladdig eller så, denna är nog perfekt under sommaren. Och så smidigt med pump. 


Hand scrub and lotion from CND spa manicure. The citrusy scent is amazing, smells really good. And the scrub feels so nice and makes my hands super soft. The lotion is on the lighter side so I need something more during the winter but it's a really nice lotion. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!