lördag 18 oktober 2014

Rusty Iron

Igår visade jag er en ny ögonskugga från Kicks och idag tänkte jag visa hur den ser ut på. På bilden nedan så har jag bara använt mig av Rusty Iron på ögonlocket, lite highlight på brynbenet bara. Den gör sig väldigt bra själv på locket, men är såklart snygg att matcha med andra skuggor också. 

Brynen är Anastasia Dip brow pomade i Dark brown, eyeliner är Kicks egna, mascara The body shop volume mascara. Väldigt enkelt, ser ut att vara mer än vad det är. Sådant är ju alltid kul tycker jag. 


The eyeshadow I showed you yesterday in action. Alone on the lid, it has the effect of looking like it is more than one shadow and thats super cool. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!