fredag 24 oktober 2014

Flormar Nail Enamel # 390

För ett litet tag sedan visade jag ett bronzingpuder från Flormar, som är relativt nytt på den svenska marknaden. Idag tänkte jag visa er ett av deras nagellack. Vad jag kunde läsa mig till på flaskan så har de inga namn utan har fått olika nummer istället. Just detta har alltså nummer 390. 
Lacket är lila med lite rött i sig, en otroligt vacker färg som jag trivts väldigt bra i, det är också små silverflakes när man tittar på lacket i flaskan. Väl på naglarna ser flackesen lila ut med som ni kan se på bilden så syns de ganska tydligt. 
Väldigt fint lan med bra lackegenskaper, två lager på bilden. Penseln var av det lite smalare slaget men inte så smal att det blev besvärligt att måla. 
Torktiden var normal. Dessa lack ligger på ca 49 kr och finns hos Eleven.se. Det är riktigt bra pris på lackerna, verkar dock inte finnas jättemånga färger i dagsläget vad jag kan se. Men några godbitar finns det. 

Vad tycker ni? Gillar ni färgen lika mycket som jag gör?


Trying out new nail polish from Flormar and liking both the color and how it applies on the nail. Two thumbs up. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!