lördag 27 september 2014

OPI Get Cherried Away

Get Cherried Away kom med Coco Cola kollektionen i somras men har inte blivit använt förrän nu då jag tyckte det kändes mer höstligt än somrigt. 
Lacket har en rödlila nyans och jag tycker det är hur snyggt som helst. Här ser ni två lager tillsammans med två lager av Golden Eye på ringfingret. Supersnyggt om ni frågar mig. 
Båda lackerna var bra att lacka med två lager av varje lack och så över och underlack. Torktiden var ok, något segare på ringfingrarna men de hade ju dubbelt så många lager lack på sig. 


OPI Get Cherried Away and Golden Eye. Love this combo for fall. 

1 kommentar:

  1. Superdupersnyggt helt enkelt! Right up my alley! :)
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!