söndag 7 september 2014

Mina första Diorlack

Jag har länge velat prova något lack från Dior men 265 kr för ett nagellack känns lite mycket. Men tillslut så gav jag efter och slog till på två stycken. Flaskorna känns väldigt stilrena och snygga, lätta att förvara då de inte är runda som de flesta andra lackflaskor. Dock blir det fingeravtryck på korken i massor. 


De färgarna jag köpte heter Plaza och har nummer 579, det verkar dock inte finnas kvar i dagsläget, men det är en knallig rosa nyans. Violet Graphique med nummer 671 är en bärig lila nyans som känns väldigt rätt på höstnaglarna. 

Ska bli spännande att prova dessa, är det någon ni vill se först?

My very first Dior polishes, super exited to try these. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!