lördag 6 september 2014

Loreal Infaillible Eyeshadpw Iced Latte & Amber Rush

Så som jag har velat ha Amber Rush, ungefär hur länge som helst. Har letat efter den på nätet men inte lyckats hitta den, när jag väl hittat den är den slut i lager. Ingen tur liksom. 
Men så har jag en arbetskamrat som har en kompis i USA och hon kunde langa den åt mig, det var dessutom köp en och få en andra till halva priset så Iced Latte följde med på köpet. 
Jag är inte helt säker men jag tror att jag haft Iced Latte innan men på något vis slarvat bort den.. Men nu så har jag den igen. 

Amber Rush är väldigt hypad bland utländska skönhetsbloggare och främst de från USA. Det gör ju att man blir extra nyfiken på den. Jag har kollat på nätet efter dupes och visst hade jag några av dom i min samling men suget efter Amber Rush släppte liksom inte. 




Infaillible skuggorna är läst pressade skuggor så det följer med ett litet lock som man ska låta vara kvar. 



Iced Latte over bare skin



Amber Rush over bare skin

Jag trodde att Amber Rush skulle vara med rosa i tonen men ack så fin den är. Verkligen glad över att äntligen ha den i min samling.

Nedan ser ni de skuggor jag har som är lika Amber Rush samt Amber Rush. Den som är mest lik är Mac's pigment Tan så har man den ena behöver man inte den andra. Skuggan från Comfort Zone paletten är också ganska nära, den som är minst lik är Buzz från Urban Decay Naked3 paletten. 

Urban Decay Buzz from Naked3, Amber Rush, Mac Tan pigment, WetnWild comfort Zone palette eyeshadow. 


Finally got my hands on Amber Rush from Loreal. It's very hard to get because we don't have that shade in the swedish range of Infaillible eyeshadows. The last to pictures I've compared it to other similar shades that I own. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!