lördag 20 september 2014

Grattis Bloggen 3 år!

Idag fyller bloggen hela 3 år, jag har dessutom kommit över 50 följare på bloglovin och därför tyckte jag att det var passande med en liten tävling.
På bilden ser ni vinsten, en fullsize body spray i doften camomille från Kerstin Florian, en Comfort Zone palette från WetnWild, en fullsize flaska Coca cola red från OPI, samt tre rese storlekar 30 ml styck från Kerstin Florian; Moor mud mask, camomille body lotion samt en multivitamin day cream med spf 30.
En helt ok vinst eller vad säger ni?

                                


För att delta i tävlingen ska ni
1. Följa mig på bloglovin, det går bra att börja följa nu.
2. Tala om vad ni tycker är bra med bloggen samt vad ni skulle vilja se mer av i framtiden. Lämna detta i en kommentar nedanför. Glöm inte att lämna en giltig epost så jag kan kontakta er vid vinst. Tävlingen är öppen till lördag 27/9 kl 24:00

Obs! Detta är inte en sponsrad tävling utan jag har själv köpt alla vinstprodukter.

Lycka till!

7 kommentarer:

  1. Jag kollar din blogg varje dag o tycker den är jättebra! Man blir sugen på nya produkter! Jag vill gärna vara med och tävla...
    susannemekman@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Grattis :)
    Kikar ofta här (men kommenterar sällan *sorry*) gillar din blandning och självklart följer jag dej "Annica Nilsson"
    frokennilssonskok@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Grattis !!! Klart jag gärna vill vara med i utlottningen ! Gillar att inspireras av dina inlägg i bloggen. Vill gärna se mer av ekologiska produkter. Likaså gillar jag att läsa om tex. 5-10 olika Mascaror som fått bäst i test. Kul om man även kan ta upp priset.... Budget-Mellan-Lyx. Beger mig till bloglovin och lägger till dig. Ha det gott / Pernilla nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag följer på bl som nr 56.
    Jag gillar blandningen av allt.
    Skulle gärna se mer av produkter för känslig hy, både smink och hudvårds produkter.
    Sen vore det kul med test av lite billigare mascaror som är vattenfasta och inte rätar ut fransarna på en gång. Jag och många med mig har det problemet vet jag.
    Det var väl vad jag kom på just nu :-)
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag följer dig på bloglovin och jag gillar blandningen du har på dina inlägg. Det är olika produkter och både budget och lite lyxigare!
    Jag skulle vilja se mer recensioner när du har testat en produkt ett tag, och jämförelser hur det är mot andra produkter. Det är alltid kul och jag inspireras mycket av det!
    Men tack för en bra blogg! :)
    hilda_mattsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du har en jättebra variation på din fina blogg! Eftersom du är hudterapeut vore det roligt att få lite korta informativa inlägg om tex olika ansiktsmasker eller peelings, vad de gör och vilka som de passar bäst för. Även budget vs lyx tycker jag alltid om att läsa och kanske någon liten tutorial på en snygg mejk?
    Kram! Lotta
    www.beautydonnachic@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Gillar blandningen, och det faktum att du är från Borås! Mina trakter! Klart jag följer på BL! anna.olausson@outlook.com

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!