onsdag 10 september 2014

BareMinerals Luminizer dou

I våras kom denna lilla dosa från Bareminerals, den innehåller två färger på highlighter. En rosatonad, the love affair, och en guldfärgad, the shining moment. Själva dosan är samma gummerade som deras andra ready produkter, spegel i locket. 

Jag gillar denna då man antingen kan välja att använda bara den ena sidan, eller blanda. Jag har blandat när jag använt den som highlighter i ansiktet. De gånger som jag använt den som ögonskugga har jag valt någon an färgerna. 
Den är inte superpigmenterad men till det man använder produkten räcker det gott och väl. 

Ska finnas att köpa på Kicks men just nu verkar den inte finnas.. Kostar ca 395 kr.


Swatchad, båda färgerna, rosa, guld

A super pretty highlighter from bareMinerals. They seems to only produce great products

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!