måndag 1 september 2014

BareMinerals Lasting Line Eyeliner Eternal Bronze

BareMinerals har sedan en tid tillbaka en serie eyeliners som ska vara väldigt long lasting. Jag har provat färgen Eternal Bronze som är en skimrig mellanbrun nyans. Pennan är ganska smal och den är lätt att manövrera, den glider på huden smidigt, känns ganska krämig. Pennan går att sudda efter applicering och det finns en sudd i andra änden på pennan. 
Färgen är en perfekt undrefransraden färg och visst sitter den bra. Den sitter betydligt bättre än många andra pennor jag provat och jag gillar nyansen. Litet minus för priset som ligger på 275 kr. 



Lasting line eyeliner from BareMinerals in Eternal Bronze. I think this is the perfect shade for the lower lash line. You can smudge it out a bit after application. Thumbs up. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!