tisdag 22 juli 2014

The Body Shop Vineyard Peach Body Lotion

För någon vecka sedan var jag på The body shop och löste in mina bonuscheckar och köpte då bland annat denna body lotion. 
Vineyard peach body lotion är en lättare kroppslotion som doftar nyskördade persikor. Den skyddar och mjukgör huden. 
Jag tycker den doftar helt fantastiskt gott, den doftar verkligen persikor. Förpackningen med pump är väldigt behändig och gör produkten enkel att använda. På sommaren så ger denna min hud precis lagom återfuktning. Huden känns mjuk och smidig utan att bli det minsta kladdig. 
Blev väldigt sugen på kroppsskrubben i samma doft. Har ni inte doftat på denna innan så måste ni göra det, helt fantastisk doft!
Kostar 155 kr för 250 ml. 



Vineyard peach body lotion from The body shop. Smells amazing, like real peaches. It gives my skin good moisture without being sticky, leaves my skin silky! Love this one, I need to get the body scrub in this scent as well. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!