torsdag 31 juli 2014

Sola by Vision haircare

Eftersom jag njuter av det fina sommarvädret trots att jag fortfarande jobbar så blir det tyvärr inte inlägg varje dag som det brukar. Men jag hoppas att ni liksom jag hellre är ute i det fina vädret än att sitta framför datorn.
Solskydd är ju en viktig sak om man är rädd om sin hud och vill ha en jämn bränna som sitter längre. Dessa från Vision Haircare har jag fastnat för, de kommer i spf 30 och 50 har smart sprayfunktion och kladdar inte. Flaskorna innehåller 250 ml så de tar inte slut med en gång. Tummen upp för dessa!

Har ni provat någon spray spf som ni gillar?


Great new spf in a spray bottle. Easy and quick. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!