tisdag 1 juli 2014

OPI Sorry I'm fizzy today

Det har blivit lite färre inlägg här på bloggen de senaste veckorna, det byggs uteplats här hemma så det tar upp ganska mycket av den lediga tiden. Men jag hoppas att det ska vara klart om inte allt för lång tid så jag kan köra på som vanligt igen. Nu till dagens inlägg. 

Sommarkollektionen från OPI är i samband med Coca cola och är inspirerade av drycker från Coca cola. Första lacket jag provar från kollektionen är varmrosa Sorry I'm fizzy today som är inspirerad av  Coca cola vanilj. Jag trivdes väldigt bra i färgen och appliceringen var enkel, täckte på två lager. Torktiden var bra den med, med snabbtorkande överlack. 
Visst känns färgen somrig?


The first polish I try from Icons of happiness from OPI is Sorry I'm fizzy today, which is a cream warm pink color. It does have a bit coral in it that makes it even more summery. I love this shade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!