måndag 21 juli 2014

Lily Lolo pressed eyeshadows

I maj gjorde Lily Lolo om förpackningarna på sina produkter, i samband med detta så lanserades några nyheter. En av dom är pressade ögonskuggor, 20 nyanser finns att välja på och jag har två av dom att visa er. 


Gingernut

Voodoo


Skuggorna kommer i en väldigt slimmad förpackning och har en liten spegel i locket. Lite synd att alla ser likadana ut då det kan bli svårt att hitta nyansen man är ute efter om man har flera dock, genomskinligt plastlock hade kanske varit något. 
Skuggorna kommer i både matta och skimriga finishes, samt neutrala och färglada nyanser. Av mina två så applicerade Gingernut allra bäst, den har mer frostig finish än Voodoo så det är ju inte så konstigt. Gingernut gled på som smör och resultatet blev jämnt och fint. Voodoo har aningen mindre skimmer och var lite trögare att applicera, dock inte svår att få till jämnt. Gingernut är en varm guld färgad ögonskugga medan Voodoo har en gröngrå färg, jag gillar båda väldigt mycket. 
Dessa kostar ca 169 kr styck och finns bland annat på Ellos.se. 

Har ni provat de nya ögonskuggorna från Lily Lolo?

Swatching two new eyeshadows from Lily Lolo. The pigmentation is good, the Gingernut shade is slightly better to apply. Love both of the shades though.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!