tisdag 8 juli 2014

CND Hand & Body lotion Paradise

Tillsammans med sommarlacken i Paradise kollektionen lanserade CND en liten kollektion hand och kroppskrämer. Jag har fått ett litet set med de tre dofterna i tuber om 30 ml. Detta setet finns att köpa och kostar ca 130 kr. 



Dofterna är inspirerade av exotiska varma länder och dofterna ska föra tankarna till sådana platser. 
Setet innehåller Sunset bloom som doftar blommigt och jag tänker på kaprifol, Tropical twist som har en tydlig doft av ananas och kokos som doftar som en fruktig drink och till sist Jasmine haze som doftar blommigt även den, med doft av bland annat jasmin. 

De två solklara favoriterna för mig har blivit Sunset bloom och Tropical twist, de är helt fantastiska. Jag tror dock att Jasmin haze passar den lite äldre målgruppen bättre då den är betydligt mer blommig utan några som helst inslag av något annat,  inte i min näsa i alla fall. Jag gillar den också fast inte lika mycket som de andra två. Krämerna innehåller bland annat aloe vera och verkar lugnande på huden, perfekt nu under sommaren. 
De finns i större flaska med pump också för den som vill ha den till hela kroppen. 

Three new hand& body lotions from CND in tropical scents. I really like the Sunset bloom one which smells like honeysuckle and the Tropical twist one that smells like a tropical drink with pineapple. The Jasmine haze one is good also but the other too have a scent that is more appealing to my nose. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!