tisdag 10 juni 2014

OPI & Coca cola Icons of happiness

Snart lanseras OPI's sommarkollektion som är ett samarbete med Coca cola. Kollektionen består av nio lack som alla är inspirerade av drycker från Coca cola. 



Today I accomplished zero, A grape affair, Orange you stylish

Turn on the haute light, Get cherried away, Green on the runway

Your'e so vain-illa, Sorry I'm fizzy today, Coca cola red

Jag gillar hela kollektionen och jag tycker de har lyckats få till färgerna från de drycker lacken är inspirerade från. Mina förhandsfavoriter är Sorry I'm fizzy today, Orange you stylish, Get cherried away och Turn on the haute light. Jag tror även att gröna Green on the runway kommer vara populär. Vilka är dina favoriter?
Lacken kostar som vanligt 150 kr styck och kommer att finnas i butik snart. 

OPI Icons of happiness is their summer collection for 2014 and is their first corporation with Coca cola. The colors are inspired by different soft drinks from Coca cola. I really like this collection it feels fresh and summery. I love Coca cola as well so this is a collection that is right up my alley. 


1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!