måndag 9 juni 2014

Nya body mists från Åhléns, Crush

För någon vecka sedan landade dessa i Åhléns butikerna, det är body mists liknande dom från Victorias sectret. Crush är en del av Å's sortiment, Åhléns egna märke. De är fem till antalet och jag har fått hem tre för påseende. 

De doftar sött och jag kan tänka mig att de blir väldigt populära hos den lite yngre målgruppen. min favorit av de tre jag har är Bubbly berry, flirty pear är inte så tokig den heller. Dock har ju VS variant blivit mer lättillgänglig här i sverige det senaste och vad jag förstått så har de sålts för ca 100 kr på många ställen, men Crush kanske blir en hit ändå?
Dessa kostar ca 129 kr och ska finnas ute i butik nu.
Är detta något ni blir nyfikna på?

Flirty pear, fabulous pink, bubbly pear

A new body mist is launched from a swedish store called Åhléns. They are a bit like the Victorias secret ones but still not. I think these will be quite popular among the younger girls. 

3 kommentarer:

  1. Finns denna kvar? Min dotter önskar sig en ny i födelsedagspresent

    SvaraRadera
  2. Finns de här fortfarande att köpa någonstans? :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!