onsdag 11 juni 2014

Make up store Milk collection

Kollektionen som make up store släpper i juni heter Milk och är skapad av Linda Hallberg. Färgtemat går i blått och rosa. 


Lipstick Old Pink

Microshadow White, Blue mist, Clouded sky, Maya

Nailpolish Moisture

Först och främst, hur fin är inte promobilden till den här kollektionen? Jag tycker den är superduperfin. Här ser ni ögonskuggorna, nagellacket och läppstiftet som släpps med milk. Det släpps även några fler produkter som är repromotes och två make up bags. Men dessa tycker jag är de mest intressanta produkterna från kollektionen. Den solklara favoriten är lite oväntat läppstiftet Old pink, som är en ljus rosa. Jag brukar inte kunna bära så ljusa rosa färger på läpparna men detta fungerar bra tack vare att det inte är helt täckande. 
Verkar kollektionen intressant? 
Hela kollektionen ska finnas ute i Make up stores butiker. 

The collection of the month of june from Make up store is called Milk. And the color theme is blue and pink. I really like the promo picture from this collection. The products are really nice as well. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!