tisdag 24 juni 2014

Lush African Paradise Body conditioner

En av Lush nyheter är African Paradise body conditioner, som är som ett balsam för kroppen. Efter man duschat så smörjer man kroppen med detta spolar av och så är det klart. Ingen smörjning med body butter eller liknande behövs. 
Jag tycker detta är en väldigt smidig produkt, särskilt de dagar då man har lite ont om tid. Doften är helt fantastisk, lite åt det träiga hållet, upplever jag, det är frangipani som doftar. Den har vårdande ingredienser så som aloe vera, sheasmör och mandelolja. 

En väldigt trevlig produkt som jag gärna hade sett i fler dofter. 225 gram kostar ca 359 kr. 


My new shower favorite from Lush, a body conditioner that makes my skin super soft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!