måndag 16 juni 2014

Kicks Color twist intense & shine in Tangerine Dream

En av Kicks nyheter är en knubbig läppenna som de kallar Color twist intense & shine. Jag har färgen Tangerine Dream som är fint korallfärgad. Själva produkten är uppskruvbar och väldigt enkel att använda. Den blir inte helt täckande men den ger ändå bra med färg och känns mjuk och skön på läpparna. 



Swatched on bare skin

Jag gillar verkligen den här så jag är nyfiken på resterande färger och 99 kr känns som ett helt ok pris tycker jag. 
Gillar ni också dessa knubbiga läppennor? Har ni någon favorit?

The swedish store Kicks has come out with some new products this summer. One of them is this chubby lip pencil. The color is called Tangerine dream and is a pretty coral color. It goes on very smooth and easy on the lips. It's not completely opaque but it has good color payoff for not being a full cover product. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!