fredag 6 juni 2014

Kicks baked eyeshadow Sheer perfection

Nyligen lanserade Kicks lite make up nyheter i sin egna make up serie. Bland annat 10 stycken bakade ögonskuggor i olika färger. Jag har Sheer perfection att visa er. 



Visst ser den helt fantastisk ut i pannan?


Här ser ni den swatchad på bar hud. Pigmenteringen är riktigt bra och den applicerar jämnt och fint på huden. Skuggan har väldigt fin lyster utan att vara i närheten av att bli glittrig. Den är perfekt till att ha på locket för att pigga upp. 
Jag hade gärna sett att den hade lite mer färg, min är nästan bara vit/rosa knappt att man kan urskilja någon färg alls. Missförstå mig inte för jag tycker den är fin och skuggan har hög kvalitet, men jag hade gärna sett att den innehöll lite mer rosa eller skimmer i någon färg. 
Hur som så är det en väldigt fin skugga och priset ligger på 99 kr så dessa bakade känns väldigt prisvärda. Jag kommer absolut kika på de andra nyanserna nästa gång jag är inne på Kicks.

Sheer perfection is one of Kicks new baked eyeshadows the pigmentation is great and it aplies enven on the skin. Very good quality eyeshadows!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!