lördag 7 juni 2014

CND Electric Orange

Electric Orange tillhör CND's Paradise kollektion som också är sommarens kollektion. Det är först ut av de sex lacken för test. Det är ett av de två lacken som redan tillhör det permanenta sortimentet. Jag trodde inte jag skulle trivas i det då jag inte är så mycket för oranget men jag drivdes faktiskt riktigt bra i det och tycker till och med att det är riktigt klädsamt. Perfekt för sommaren.

Två lager på bilden utan underlack men med Weekly top coat som överlack. Torktiden var rekordsnabb, jag expresslackade på morgonen och efter fem minuter tog jag på mig skorna och gick ut.



Electric Orange is a part of the Paradise collection from CND. It's a bright orange color and I was not expecting to like this at all, I'm not a huge fan of orange. But I really liked it. Two coats and one layer of top coat on the picture. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!