söndag 4 maj 2014

Smart förvaring till läppstift & läppglans

Jag har länge velat fram och tillbaka över om jag ska köpa sådan här akrylförvaring till mina mest använda läppstift och glans. Så, jag satt och slösurfade en kväll och vips hade jag beställt två stycken. Nu cirka en månad senare så har de landat hemma hos mig. 
De är som sagt i akryl och har 24 stycken fack. Alla läppstift får inte plats, om de är för breda, men de flesta går i. 

Jag är mycket nöjd med mitt köp och känner att jag fått en mycket bättre överblick över de läppgunk jag väljer att ha framme. Så smidigt att kunna skifta mellan de som står framme och de som ligger i lådan nu med. Tror jag kommer använda flera olika mot vad jag gjort innan när de legat i lådan.

Den andra har jag för tillfället maskaror och concealers och primers i just för tillfallet, blev väldigt nöjd med den lösningen också.

Jag har för mig att jag betalade mellan 60-70 kr och de var fri frakt. Köpta på Ebay.



My new acrylic lipstick and gloss organizer from ebay. I'm very happy with the turnout of this one. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!