måndag 19 maj 2014

OPI Love angel music baby

Love angel music baby är ett lack från OPI's samarbete med Gwen Stefani, det har en matt satin finish så man rekommenderar att använda lacket utan överlack. Vill man ha det glansigt kan man ju såklart lägga ett överlack, lacket kommer ju hålla bättre med överlack på.

Nedan ser ni två lager över ett lager med OPI Nail envy. Torktiden var helt ok och det var lätt att lacka med. Jag gillar lacket, men i vissa ljus tyckte jag att det kändes lite väl blekt. I alla fall mot min hudton. 


Love angel music baby from OPI, a pale gold with a satin finish. Quite unique color, I don't have anything like it before. Like the color although it looked a bit pale on me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!