onsdag 14 maj 2014

Misslyckad manikyr

Idag får ni se en manikyr jag inte alls var nöjd med. Det blev inte alls som jag tänkte mig, bilden jag hade i mitt huvud var mer gradient än vad detta är. Men hur som helst, det blir inte alltid jätte lyckade manikyrer och tänkte att ni lika väl kunde få se den ändå.
Vitt lack underst och så har jag använt mig av alla fyra Sheer tints från OPI.
Jag lade även ett snabbtorkande överlack på men det torkade inte snabbare för det, jag kunde liksom skala av det efter en dag så det var helt meningslöst.


Here's a manicure that I was not pleased with at all. It looked messy and not as I hoped that it would.

2 kommentarer:

  1. Tycker nog det ser rätt häftigt ut ändå, synd att det inte håller. Har läst på andra ställen också att det torkar dåligt. Synd, iden är ju bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltså det var det snabbtorkande överlacket som släppte inte de färgade.. Men ja tråkigt på en ide som är bra

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!