lördag 3 maj 2014

Favoriter för naglarna

Några av mina favoriter till naglarna, för tillfället i alla fall.
Cuticle eraser från CND är självklar i min rutin för fina nagelband, den senaste favoriten när det gäller nagelolja kommer från Tvålskincare som ni kan läsa närmare om här. Händerna får ju inte glömmas bort och dom smörjer jag helst med den granatäpple doftande krämen från Crabtree & Evelyn.
Sist men inte minst för att hålla naglarna jämna och fina, Diamond filen från OPI. Den är verkligen hur bra som helst. Dock får man akta sig lite när man filar, jag brukar ta stöd mot tummen när jag filar vilket resulterade i ett par skärsår. Men bortsett från det, vilket var min egen klumpighet, så är det en riktigt bra fil som aldrig slits ut.



Vilka är dina favoriter för naglarna just nu? Berätta gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!