lördag 5 april 2014

Skin food Green Tea milk shake nail polish

Alltså titta bara på det här ursöta nagellacket från Skin food, hur fint? Jag tycker det är superfint. Nyansen heter Green tea men finns även i rosa och blått också. I den ljusgröna basen simmar glitter i lite olika storlekar runt, glittren är gröna och rosa. Jag har inte hunnit provlacka med det än men vad jag förstår så ska det vara helt täckande på tre lager, helt överkomligt. Eller om man har liknande färg i kräm så kan man ju använda det som bas. 
Flaskan innehåller 8 ml och finns att köpa hos Tvålskincare för 42 kr.

Jag kommer självklart att visa hur det ser ut på naglarna när jag lackat med det. 
Vad tycker ni om sådana här lack? Tycker ni som är lika söta som jag?


Seriously how cute isn't this milk shake nail polish from Skin food? Adorable! The base color is a light green and it has some pink and green glitter in different sizes in it. I will show you how it looks on the nails as soon as I have worn it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!