tisdag 1 april 2014

Easter by Johan Bülow

Jag har fått prova några av Johan Bülow's lakridssmaker. Favoriterna är utan tvekan den limiterade Easter med smak av mint, choklad och sötlakrids och burken med bara sötlakrids är också riktigt god. 
Dessa hittar man på till exempel NK och en burk kostar ca 85 kr styck.

Jag varnar er, dessa är försvinnande goda. Perfekt att ta med om man är bortbjuden på middag eller liknande. 
Har ni provat och har någon favorit?


Really delicious chocolate candy from Johan Bülow.

2 kommentarer:

  1. Men lägg av vad gott, det hutlösa priset avskräcker mig dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är verkligen supergoda :) Får bli när man verkligen vill lyxa till det

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!