söndag 13 april 2014

BareMinerals High Shine Eyecolor Glisten

High shine eyecolor från Bareminerals är en högpigmenterad ögonskugga med en väldigt metallisk finish. Ögonskuggan kommer i en tub och locket skruvar man av, i locket finns en skumgummi applikator. Det är inte vad jag brukar använda att applicera ögonskuggor med men jag lägger den är jag vill ha den och använder en annan borste för att jämna till kanter och liknande. När man plockar upp ögonskugga från tuben så finns det risk för lite nedfall.



Här ser ni applikatorn.


Swatchad på bar hud.


I annat ljus på bar hud. Ser ni hur fantastiskt fin skuggan är? Skuggan är sjukt pigmenterad och är väldigt lätt att jobba med. Jag är verkligen imponerad över den här skuggan presterar. 
Dessa High shine eyecolors finns i fyra olika färger och jag är minst sagt nyfiken på de andra nyanserna också.
Dessa kostar ca 285 kr.

Har ni provat någon av high shine eyecolor? 

Love this new high shine eye color from Bareminerals. Or, it's new for me at least. Really liking the finish and the pigmentation is amazing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!