söndag 23 mars 2014

Nuxe Prodigieux le parfum

Just nu kan jag inte riktigt släppa tanken på den här parfymen från Nuxe. Nuxe är ett märke jag känner till men har faktiskt inte provat något från dom, men efter att jag läst flera som talar väl om deras senaste nyhet, parfymen som doftar som deras kroppsolja så känner jag att jag måste ha den. Så, jag planerar att göra en liten beställning från Eleven där den finns att klicka hem. Den kostar ca 495 kr för en flaska på 50 ml.

Parfymen öppnar upp med noter av mandarin, apelsinblomma och bergamott. Övergår sedan i ett mjukt varmt hjärta av gardenia, magnolia och ros. Till sist har vi en sensuell bas av kokosmjölk och vanilj. 

Right now is this perfume from Nuxe my biggest want, I feel like i need this in my life. So I'm planning a little order from Eleven real soon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!